Kurser
2653
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-2653,bridge-core-3.0.1,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,qode-page-loading-effect-enabled,,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-28.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.7.0,vc_responsive
 

Kurser

Kan man danse sig til en bedre indlæring?

Ja, det mener vi faktisk!

Går der en Einstein rundt i din klasse eller er der en Strauss eller en Bournonville ? Tager du afsæt i elevernes styrker, når du forbereder din undervisning?

”Udgangspunktet er, at alle er lige begavede. Intelligensbegrebet – IQ er ikke nok. Intelligens er et langt mere nuanceret begreb.”

Citat Howard Gardner

Derfor vil vi udfordre det klassiske intelligens begreb og vise andre veje til læring .
Vores formål er at fokusere på den vigtige balance mellem krop og intellekt, gennem dans som kreativ skabende lærings- og udtryksform.

Dansetid/Tid til dannelse!

Vi skræddersyr forløb til skoler og institutioner.